باز آمد بوی گنـــــــــــــــد مدرسه ...

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

یه حال مزخرفی دارم این روزا که اصن قابل توصیف نیس

دیروز صُب پاشدم رفتم مدرسه جدید . یه ساعت زود رفته بودم و همین بهونه ی خوبی بود که با چن نفری که زود اومده بودن دوس شم . برای شروع بد نبود .

بعدم سه ساعت نگه مون داشتن تو آفتاب و کلی چرت و پرت گفتن و آرزوی موفقیت کردن برامون .

بعدم فرستادنمون خونه .

امروز صُبم که بیدار شدم حالم شدیدا بد بود . بعدم اومدم دیدم دو تا از دوستام ول کردن رفتن . دیگه بدتر

دیروز صبحم نه که زود بیدار شدم این برنامه ی خوابم ریخته بهم از 24 ساعت امروز 12 ساعتش خواب بودم 

الانم این معده ی لامصبم داره می پیچه بهم اصن نمی دونم چه مرگم شده 

مزخرف ترین احساسی که توعمرم داشتم این بوده که نتونم خوب و بد رو تشخیص بدم 

ینی خیلی وقتا تشخیص میدم اما همش دلم پیش اون بده ست و ... انگار یه جوری میخوام خودمو گول بزنم و جاشونو عوض کنم 

خیلی مسخره ست که خودم همه ی اینا رو میدونم . نه ؟!!

احتمالا تا یه مدت پست نمی ذارم . میخواسم وبو بحذفم اول ... ولی از این وبلاگ یه سری خاطرات خوبی دارم ... که نمیخوام اینجوری نابودشون کنم . 



نظرات شما عزیزان:

y-a-l-d-a
ساعت12:00---7 مهر 1391
سلامــ ترنمــ (سارا) جونــ...
تو بچسبــ بهــ همونــ بدهــ
آخهــ اینمــ مدرسســ ما داریمــ؟؟؟
وبتــ خوشگلهــ بهــ خصوصــ قالبشــ...
بازمــ بهمــ سر بزنــ...
انقدرمــ منو حرصــ ندید تو کلاســ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк